Lid worden

Onze club richt zich op fotografie in de breedste zin van het woord en stelt zich ten doel om haar leden op een laagdrempelige manier van elkaar te laten leren en daardoor zijn/haar fotografische kennis en kwaliteiten te vergroten.
Belangrijkste voorwaarden om lid te worden van onze club zijn, naast een gezonde dosis enthousiasme, enige kennis van fotograferen en dat je ervaring met je fototoestel hebt. Je vindt het leuk om je te verdiepen in fotografie.

Wat kun je als lid van Fotoclub Lucky Shot verwachten ?

• In de periode van september t/m juni is er elke 1e maandag van de maand een clubavond in Dorpshuis de Aanloop.
  • Maandelijks is er een themafoto-opdracht. Als lid wordt er van je verwacht dat je een of meerdere foto’s m.b.t. het betreffende thema aanlevert. De foto’s worden gezamenlijk op de clubavond besproken. Uiteraard met respect voor elkaars kwaliteiten en meningen. Dit is in principe een vast onderdeel van de clubavond. Daarnaast is er ruimte voor andere onderwerpen/thema’s die door de leden worden aangedragen. De clubavondtijden zijn van 19.30-22.00 uur.
  • 1x per maand gaan we op stap naar een bepaalde locatie om, voor zover mogelijk, gezamenlijk te gaan fotograferen. Ons foto-uitje! Er wordt geprobeerd om de locatie zoveel mogelijk aan te laten sluiten op de themafoto van de betreffende maand. Deze uitjes vallen in principe op een zaterdag(morgen) of zondag(morgen).
  • Voor zowel de foto-uitjes als de themafoto’s geldt dat deze steeds door 2 leden samen voor de periode van een half jaar worden bepaald. Op deze manier kan elk lid de betreffende thema’s en data tijdig in zijn/haar agenda noteren. In juni, voor de zomerstop, hebben we ter afsluiting van het clubseizoen een uitgebreider foto-uitje.
    Buiten de jaarlijkse contributie om zijn de eventuele toegangsbewijzen enz. m.b.t. een foto-uitje voor eigen rekening. In overleg wordt er aangegeven wie er op het betreffende uitje, indien nodig, kan rijden.

Contributie is bepaald op € 35,- per heel jaar. Het jaar duurt van 1 januari t/m 31 december. Mocht je vanaf de 2e helft van het jaar lid worden, dan betaal je € 17,50. Dit kan contant betaald worden op één van de clubavonden.

Lidmaatschap opzeggen is per datum mededeling mogelijk. Betaalde contributie wordt niet terugbetaald.

Lijkt het je leuk om lid te worden van onze gezellige fotoclub?

Stuur dan een mail met je gegevens, welke camera je gebruikt, eventueel met wat extra informatie over jou als persoon. Je wordt dan benaderd door één van onze leden. Je kunt de mail sturen naar: fcluckyshototterlo@fotoclubluckyshot

Artikel in EdeTotaal over de fotoclub van februari 2022.